Klant aan het woord

Waarom heb je voor Chiqu’a gekozen?

Op het moment dat ik het ‘verdict’ te horen kreeg dat ik mijn haren zou verliezen als gevolg van de chemobehandeling, ben ik via Google gaan zoeken naar plaatsen in mijn buurt die pruiken verkochten. Zodoende ben ik op de site van Chiqu’a terecht gekomen, die er tevens erg uitnodigend uitzag. Ik heb dan ook onmiddellijk contact opgenomen en een afspraak om een pruikje te komen uitkiezen werd vlug gemaakt.

Ik wil hierbij vermelden dat ik door Nele heel goed werd opgevangen en begeleid, aangezien dit toch een heftig moment was dat je emotioneel ondergaat.  De pruik werd aan de hand van mijn, op dat moment nog ‘hangende’, haren uitgekozen qua model en haarkleur. Na enkele dagen kon ik de pruik gaan ophalen en stelde ik ze op de kast tentoon om er aan te wennen. Het knippen van mijn haren gebeurde in 3 keren, tot de tijd rijp werd mij een coupe à la Sinead O’Connor aan te meten. Ook hiervoor deed ik beroep op Nele om dit moment samen te beleven. Dit was het ergste -dacht ik toen- wat mij overkwam, mijn haren verliezen…

Wat gebeurt er precies bij een bezoekje aan Chiqu’a?

Iedere maand ga ik langs om mijn haren weer in model te brengen. En eerlijk gezegd, dat lukt aardig goed! Telkens weer stap ik naar buiten met een andere coupe. Nele doet dit op een zeer professionele manier!

Ben je tevreden met het resultaat?

Ik ben zeer tevreden over de aanpak, de begeleiding, de vriendelijkheid, het begrip, … Kortom: het professionalisme van Nele en haar team. Ik raad iedereen aan, die deze moeilijke periode ondergaat, langs te gaan bij Chiqu’a. Ze begeleiden je met de beste zorgen van veel haren, naar geen haren en weer andersom. Ik ben dan ook ontzettend blij en gelukkig dat ik toen, op die bewuste dag, voor Nele heb gekozen. Een totaal onbekend persoon is een vertrouweling geworden… Nele, bedankt voor alles wat je tot nu toe voor me hebt gedaan!